Сапа менеджменті жүйесі

Сапа менеджменті жүйесін (СМЖ) жасау және енгізу жөніндегі қағидаттар:

- серіктестік қызметін өз жеткізушілері мен тұтынушылары, қызмет түрлері мүмкіндіктеріне талдау мен өлшеу жүргізуге қажетті өзінің бағалау критерийі бар өзара байланысты үдерістер жиынтығы ретінде басқару;

- ақпаратпен және талдаумен қамтамасыз етілген басқарушылық шешімдер қабылдау;

- қажетті нәтижелер алуға қол жеткізерлік әрекеттер, нақты орындаулар алгоритмін құру;

- қызметкер уәждемесі мен қызығушылығы, өнімді, үдерістер мен жүйені үнемі жақсартып отыруды әр қызметкердің міндетіне айналдыру.

«KazakhstanSolarSilicon» ЖШС басшылығы өз ұстанымдарын басшылыққа ала отыра мыналарға ниетті:

- сапа менеджменті жүйесінің сол үшін белгіленген талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету және оның нәтижелілігін үнемі арттырып отыру;

- серіктестік мүдделерін ескере отырып, тұтынушылар қанағаттанушылығын қамтамасыз ету;

- өндіріс шығындарын азайту, ресурстарды үнемді пайдалану.

Жаңалықтар

03.07.2015

«Astana Solar» ЖШС

Қазақстандық кремний негізінде фотоэлектрлі модульдер өндіру және оның қолданылуы